Forum: Samvirkelaget | ||
KUH1000 Introduksjonsemne
Gombrich, Ernst: The Story of Art 150,-
Kleinbauer, W. Eugene: Modern Perspectives in Western Art History 150,-
Larsson, Lars Olof: Metodelære i kunsthistorien. Cappelen 150,-
Mørstad, Erik: Visuell analyse. Abstrakt forlag 150,-
KUH1011 Fra antikk til middelalder
Watkin, David. A History of Western Architecture 300,-
Brekke, Nordhagen, Lexau: Norsk arkitekturhistorie 200,-
Danbolt, Gunnar. Norsk kunsthistorie. 250,-
Fullerton, Mark D.: Greek Art 150,-
Beard, Mary og John Henderson: Classical art: From Greece to Rome 100,-
Stalley, Roger: Early Medieval Architecture 100,-
Sekules, Veronica: Medieval Art 100,-
MV1000 Bildeanalyse
Borgersen, Terje: Stille bilder – om bildeopplivelser, 120,-
Borgersen, Terje og Ellingsen Hein: Flytende bilder, 150,-
Kjørup, Søren: Hvorfor smiler Mona Lisa? 100,-
Vi ønsker å meddele at vi vil tilby flyttehjelp for studenter fra og med januar 2011.
Dersom du trenger hjelp med å flytte i løpet av semesteret vil StudBud stå til tjeneste.
Gå inn på vår nettside: www.studbud.no eller send epost til bestilling@studbud.no
HIlsen oss i StudBud Trondheim
Master i Kritikk, Visuell kommunikasjon, Nordiske fag, filmstudier, og filosofi.
Ingen av bøkene er skrevet i. Rabatt ved kjøp av fler. Postens satser.
Hej! Har nokon tips og råd om kor eg kan finne ein røykmaskin for lån/leige? Skal brukes i ein kunstinstallasjon på Kunstakademiet :D
Hei alle sammen!
I kveld er det konsert med blandt annet John Olav Nilsen & gjengen, Lars Vaular og ROBYN. Jeg har forstuet foten og kan derfor dessverre ikke gå.
Hvis du er interessert i et dagspass for fredag 20.08 ( i dag) for 600 kr kan du ta kontakt med meg på 98 04 56 04. Har skaffet billettbånd, så det er bare å gå rett inn på koserten :)
Er du lei av de dårlige høyttalerene på laptopen din, men vil ikke punge ut i store summer for å kunne høre på Lady Gagas nyeste med OK lyd? Jeg selger mine Logitech X-210 PC-høyttalere, de er kun brukt i tre måneder og fremstår som nye.
Du kan lese mer om de her: Komplett.no
200 kr er alt jeg ber om. De kan hentes hos meg (bor på Øya), eller så kan jeg møte deg på Dragvoll eller Gløshaugen.
Hilsen Even
Hi all!
Jeg har fått en gammel playstation med spill og alt bortsett fra en strømkabel :(
Er det noen som har en gammel strømkabel til en playstation 2 som de har lyst å gi bort eller selge billig ??
Selger bøker til POL1000.
Globalization of world politics kr. 200
Political ideologies kr. 150
Statsvitenskap kr. 200
Anarki, makt og normer kr. 200
Comparative politics kr. 250
Statsvitenskapelig leksikon kr. 200
Happy Campus har 10 VIP-billetter til VM i orientering i Granåsen torsdag 12. august.
Sjekk programmet

Har du lyst på billetter er det bare å legge igjen en kommentar. Førstemann til mølla får.
2 billetter pr. person.
Billettene er selvfølgelig gratis!
StudBud Trondheim ønsker å gi et uslåelig tilbud: gratis kjøring fra Gratisbutikken på Svartlamoen. Adressen til Gratisbutikken er Strandveien 27 A, og har åpent på mandager fra kl 14-17. Sjekk deres nettside: gratisbutikken
Ta også en kikk innom våres nettsider: www.studbud.net
Tilbudet gjelder frem til 16. august.
Snart flytter jeg fra Hedmark til Trondheim, og begynner på NTNU.
Jeg regner med et relativt fattig studentliv økonomisk sett, og vil gjerne spare noen slant der det er mulig.
I den forbindelse lurer jeg på følgende:
1. Pleier det å være slik at det i sivilingeniørstudiene generelt (eller i nanoteknologistudiet spesielt, da dette er studiet jeg begynner på) brukes de samme bøkene for hvert nye kull? Lurer på om jeg bør forsøke å skaffe meg brukte bøker.
2. Hvis svaret på spørsmål 1 er JA, hvordan bør jeg gå fram for å skaffe meg brukte bøker?
Hadde satt stor pris på noen tips og tilbakemeldinger!
På forhånd: Tusen takk :)
Er det noen som vil kvitte seg med et speil?
Må være rektangelformet, helst 50cm bredt, rammen må være brun/svart eller antikk-ish.
Nyeste kommentarer